اگر دوست دارید با تجربه‌ی یک بازی ترسناک به طرز احمقانه‌ای خودتان را بترسانید و آدرنالین را به بالاترین سطح ممکن برسانید ما لیستی از ترسناک‌ترین بازی‌های موبایلی سال 2021 را برای شما آماده کرده‌ایم که هر کدام به شکل متفاوتی ترس را به شما القا می‌کنند.

 

The Room Series

بازی ترسناک The Room

بازی ترسناک اتاق مثل تجربه‌ی اتاق فرار در واقعیت است و از آن دست بازی‌ها است که بعد از تمام کردن هم ذهنتان را درگیر خواهد کرد! شما در جستجوی یک عنصر مرموز هستید و در این مسیر باید معماهایی که با آن‌ها روبرو می‌شوید را حل کنید.

دانلود بازی The Room برای اندروید

 دانلود بازی The Room برای آیفون

Hello Neighboor

سلام همسایه آنقدرها هم بازی ترسناکی نیست، اما بازی کردن در نقش کودکی که یک مرد سیبیلو همیشه در تحت تعقیب او است می‌تواند استرس زیادی به شما وارد کند! شما در نقش کودکی که وارد خانه همسایه‌اش می‌شود و اولویت اولش مخفی ماندن است بازی می‌کنید که این مخفی بودن اصلاً آسان نیست و می‌تواند حسابی چالش برانگیز باشد.

 

دانلود بازی Hello Neighboor برای اندروید

دانلود بازی Hello Neighboor برای آیفون

Oxenfree

بازی ترسناک Oxenfree

بازی ترسناک Oxenfree در مورد ماجراجویی‌های گروهی از نوجوانان در یک جزیره عجیب و غریب است. بازی Oxenfree علاوه بر این که پر از ترس و وحشت است داستان رشد و بزرگ شدن نوجوانان را نیز به تصویر می‌کشد. حواستان به به انتخاب‌هایی که می‌کنید باشد چون انتخاب‌های شما می‌تواند جهت‌گیری داستان را تغییر داده و پایان‌ بازی را هر بار عوض کند.

دانلود بازی Oxenfree برای اندروید

دانلود بازی Oxenfree برای آیفون

Dead by Daylight

بازی ترسناک Dead by Daylight

اگر می خواهید دوستان خود را با یک بازی ترسناک بترسانید بازی Dead by Daylight یکی از بهترین گزینه‌ها است. یک بازیکن نقش یک قاتل روان پریش را بر عهده می گیرد و چهار بازیکن دیگر باید تلاش کنند تا زنده بمانند. بازی Dead by Daylight با آپدیت کردن قاتلان و بازماندگان از تکراری شدن بازی برای شما و دوستانتان جلوگیری می‌کند.

دانلود بازی Dead by Daylight برای اندروید

دانلود بازی Dead by Daylight برای آیفون

Into the Dead 2

بازی ترسناک Into the Dead 2

زامبی‌ها، مهمات کم و شانس زنده ماندن کم از Into the Dead 2 یک بازی ترسناک کلاسیک ساخته است. سرعت بازی بسیار بالا است و اگر در بازی‌های سبک اول شخص قوی نباشید احتمال خورده شدن شما توسط زامبی‌ها بسیار زیاد است!

دانلود بازی Into the Dead 2 برای اندروید

دانلود بازی Into the Dead 2 برای آیفون

Forgotten Memories

بازی Forgotten Memories یک بازی ترسناک است که از بازی Silent Hill الگو می‌گیرد. شما در حال جستجو در یک شهر عجیب و غریب هستید که هیولاها و پرستاران تغییر شکل یافته در آن به وفور یافت می‌شود! بازی خاطرات فراموش شده یک ادای احترام جانانه به ژانری است که در سال های اخیر کمی کمرنگ‌تر شده است.

 

دانلود بازی Forgotten Memories برای اندروید

دانلود بازی Forgotten Memories برای آیفون

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *