بالاخره بعد از مدتها انتظار، بازی The Witcher: Monster Slayer در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفت. این بازی که در سبک واقعیت افزوده (AR) طراحی شده، به صورت رایگان در اختیار کاربران بازی‌های موبایل قرار گرفته است.

عنوان The Witcher: Monster Slayer شما را به دورانی می‌برد که گرالت هنوز سفر خود را آغاز نکرده است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در دنیای خارق‌العاده و در عین حال خطرناک فرنچایز محبوب ویچر غرق شوند، هیولاها را شکار کرده و با آنها مبارزه کنند.

 

با توجه به اینکه استودیوی سازنده بازی یعنی استودیو Spokko عضوی از خانواده CD PROJEKT محسوب می‌شود، بازیکنان می‌توانند از این بازی انتظار همان هیجان و جذابیتی را داشته باشند كه طرفداران ویچر آن را به خوبی می‌شناسند. شما نه تنها جلوی در کافه مورد علاقه یا محل کارتان با هیولاهای وحشتناک مبارزه خواهید کرد، بلکه در این راه با شخصیت‌های مختلف دنیای ویچر نیز برخورد خواهید داشت.

در The Witcher: Monster Slayer شما می‌توانید با شخصیت‌های منحصر به فرد تعامل داشته باشید تا به عنوان یک ویچر تازه کار شهرت و قدرت بیشتری کسب کنید. در مسیر این خط داستانی جذاب می‌توانید معجون درست کنید، برای جنگ آماده شوید و سرنخ‌هایی را درباره موجوداتی که موقعیت مکانی و زمان شکار آنها می‌تواند در موفقیت یا شکست ماموریت تاثیرگذار باشد کشف کنید. بیش از 100 هیولا برای شکار و پاکسازی وجود دارد، بنابراین حتماً ترکیب شمشیر فولادی ویچر و نسخه اختصاصی خودتان از Roach (اسب گرالت) را در اختیار داشته باشید و در دنیای وسیع و پر از هیولای ویچر غرق شوید.

 

دریافت بازی The Witcher: Monster Slayer برای اندروید

دریافت بازی The Witcher: Monster Slayer برای آیفون

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *