Neighbours back From Hell عنوانی است که قبلاً برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود، اما حالا زمان انتشار آن برای پلتفرم موبایل نیز اعلام شده است. تصویر کنید با یک پارچ بزرگ شربت آبلیمو، زیر باد کولر در خانه هستید. همه چیز عالی و بر وفق مراد است. اما ناگهان احساس می‌کنید که احتیاج به دوستی دارید تا در کنار یکدیگر از این لحظات لذت ببرید. نظرتان در مورد یک همسایه چیه؟ قطعا گزینه خوبی برای همراهی محسوب می‌شود، نه؟

 نه! در واقع اصلا اینطور نیست. چون همسایه شما دائما سیگار می‌کشد، سر و صدای زیادی دارد و در یک کلام زندگیتان را به جهنم تبدیل کرده است. حالا می‌خواهید چه تصمیمی بگیرید؟

عنوان Neighbours back From Hell یک بازی استراتژیک کلاسیک مبتنی بر پازل است که در تاریخ 12 مرداد 1400 برای دستگاه های iOS و Android ارائه می شود و از همین حالا می‌توانید برای دریافت بازی پیش ثبت نام کنید. این نسخه از بازی، نوید گرافیک Full HD و انیمیشنهای بهتر در راستای یک تجربه جذاب را به بازیکنان می‌دهد. سازندگان همچنین از بهبود رابط کاربری و آسان شدن کنترل‌ها برای تجربه روان‌تر بازی بر روی دستگاه‌های لمسی خبر داده‌اند.

 در Neighbours back From Hell، شما در نقش وودی بازی می کنید که طی دو فصل از یک برنامه تلویزیونی تخیلی مجبور به فریب دادن همسایه خود شده است. شما فقط و فقط یک هدف دارید؛ اینکه برای همسایه خود در هر کجا که باشد، چه در چین، چه در هند و یا حتی مکزیک، دردسر درست کنید و زندگیش را تبدیل به جهنم کنید!

حالا چرا فقط همسایه؟ چرا دردسرها را به یک نفر محدود کنیم؟ شما در این بازی حتی می‌توانید خانواده و همسفران همسایه‌تان را هم درگیر دردسرها کنید. هر حرکت یا هر شوخی شما، همه چیز در مقابل دوربین اتفاق می‌افتد؛ بنابراین قوه خلاقیتتان را آزاد کنید و تا جایی که می‌توانید همسایه خود را کلافه کنید.

 اما حواستان را جمع کنید! به هیچ عنوان نباید هنگام خرابکاری دستگیر شوید. در حقیقت موفقیت برنامه تلویزیونی شما به این نکته بستگی دارد و اگر گرفتار شوید، باید با برنامه تلویزیونی هم خداحافظی کنید. هرچه هرج و مرج و دردسر بیشتر باشد، امتیاز و جایزه آن نیز بزرگتر خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *