کمپانی Proxima Beta به تازگی اولین نسخه بتای Chimeraland را معرفی کرده است، یک بازی جدید در سبک نقش‌آفرینی آنلاین و چندنفره که در دوران باستان و در یک سرزمین وسیع روایت می‌شود. با الهام از متن کلاسیک چینی “کوه ها و دریاهای باستانی”، این عنوان بازیکنان را به غرق شدن در دنیایی از امکانات و اکتشافی بی حد و مرز دعوت می‌کند.

 

محیط جهان باز Chimeraland به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به طور کامل در این جغرافیای افسانه‌ای که در قرن 4 قبل از میلاد قرار دارد به گشت و گذار بپردازند و حیوانات شگفت انگیز و سرزمین‌های افسون شده را بر اساس افسانه‌های چینی کشف کنند.

نسخه بتای بازی از 15 تیر، در مقیاس کوچک و فقط برای بازیکنان کانادا و فیلیپین که شامل 5000 بازیکن iOS و Android می‌باشد عرضه شده است. بازیکنان می‌توانند از طریق ساخت خانه و تجارت با یکدیگر در فضای محدود نسخه بتای بازی، در ماجراجویی‌ها شرکت کنند. در مقابل هر بازیکن یک نقشه عظیم 9 میلیارد فوت مربعی قرار دارد که باید با استفاده از قابلیت شخصی سازی کامل کاراکتر، لوازم جانبی، سلاح‌ها و توانایی‌های ارتقا یافته آن را کشف کنند. علاوه بر صید موجودات شگفت‌انگیز، سواری کردن و پرورش دادن آنها، بازیکنان می توانند با هیولاهایی که با جزییات بسیار دقیق و جذابی طراحی شده‌اند مبارزه کرده و آنها را رام کنند.

با توجه به اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن در بازی وجود دارد (شما می‌توانید با توجه به علاقه خود تجارت، شکار، ماهیگیری، کاشت و برداشت محصول انجام دهید)، بازی نسبتا به سیستم قدرتمندی نیاز دارد پس حتما مشخصات دستگاه خود را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید بازی را اجرا کنید یا خیر.

با توجه به اینکه هنوز هیچ تاریخ انتشار رسمی‌ای برای Chimeraland اعلام نشده است، اما اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، می توانید برای آزمایش نسخه محدود بتا ثبت نام کنید یا بازی را از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی آن دنبال کنید تا از آخرین اخبار آن مطلع شوید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *