نتفلیکس که یکی از غول‌های صنعت سرگرمی به شمار می‌رود تصمیم گرفته تا در آینده‌ای نه چندان دور، وارد بازار بازی‌های موبایل شود و سرویس‌های اشتراک بازی به زودی یک رقیب قدرتمند دیگر در کنار خود خواهند داشت. احتمالاً پروژه بازی‌های نتفلیکس بر روی پلتفرم تلفن همراه آغاز می‌شود و تهیه اشتراک آن برای کسانی که از قبل عضو سرویس اشتراک Netflix هستند، بدون هزینه خواهد بود.

این شرکت به تازگی «مایک وردو» که سابقه همکاری با EA و Oculus را دارد، برای جست و جو و پیشبرد پروژه بازی‌های نتفلیکس استخدام کرده است. از متن نامه این شرکت به سرمایه گذاران، به نظر می‌رسد که آنها در نظر دارند تا ابتدا شانس خود را با عناوینی مانند Black Mirror: Bandersnatch و Stranger Things امتحان کنند.

در متن این نامه آمده است

ما مدیوم بازی را مثل ساخت فیلم‌های اختصاصی، انیمیشن‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به عنوان دسته‌ محتوای جدیدی برای خود می‌بینیم. ما از ارائه فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی مثل همیشه هیجان‌زده هستیم و انتظار داریم یک مسیر طولانی همراه با افزایش سرمایه‌گذاری و رشد در تمام گروه‌های محتوای موجود خود پیش رو داشته باشیم، اما از آنجایی که ما در طول یک دهه‌ی اخیر بیشتر به برنامه‌های اصلی خود پرداختیم، زمان مناسبی است تا از ارزش و اهمیت بازی و بازی کردن میان کاربران خود بیشتر بدانیم.

ظاهراً در این بازار، نتفلیکس برای جلب توجه مردم، بیشتر با شرکت‌های بازی‌سازی فعال رقابت می‌کند تا با شبکه‌ای مثل HBO. مدیرعامل نتفلیکس، Reed Hastings می‌گوید: ” تمام فعالیت‌های ما در راستای این است که کمک کنیم تا خدمات اشتراکی در زندگی مردم رشد و اهمیت بیشتری پیدا کنند.”

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *