اخبار بازی‌ها

آخرین اخبار بازی‌های استودیوی اینسایتل

به روزرسانی و پشتیبانی رایگان

بیش از 220 هزار مشتری نمی توانند اشتباه باشند. به روزرسانی پوسته های ما رایگان است و پشتیبانی فوق العاده ای برای محصولاتمان داریم.

بدون نیاز به دانش تخصصی

برای استفاده از این پوسته نیازی به آشنایی با کد نویسی ندارید. انفولد برای همه ی افراد قابل استفاده است.

دارای بیش از 30 پیش نمایش متفاوت

پیش نمایش های انفولد همه از یک نوع هستند: مفهومی و چند صفحه ای. پیش نمایش های ما کاملا مفهومی و چند صفحه ای هستند. بر خلاف دیگر پوسته ها که یک صفحه را ارائه می دهند و آن را پیش نمایش می نامند.

شما می توانید آن ها را به سادگی و فقط با یک کلیک درون ریزی کنید. همچنین می توانید از تصاویر استفاده شده در پیش نمایش ها، برای سایت خود استفاده کنید.

یک ویژگی فوق العاده دیگر در انفولد:
سازگاری با Mailchimp

می توانید از فرم های تماس عادی یا فرم های Mailchimp استفاده کنید تا در خبرنامه شما عضو شوند!

سازگاری کامل با افزونه های پیشرو در بازار
و سازگاری با هزاران افزونه دیگر…

ساخت اسلایدهای زیبا با روولوشن اسلایدر

افزونه روولوشن اسلایدر توسط تیم قدرتمند themepunch ساخته شده است و تاکنون یکی از پر فروش ترین محصولات تم فارست بوده که در حدود 22000 فروش داشته است که عدد حیرت انگیزی است! هم اکنون بسیاری از قالب وردپرس از این افزونه استفاده کرده و اسلایدر های خود را با آن ساخته اند. افزونه Slider Revolution قابلیت ایجاد اسلایدر های دو بعدی و سه بعدی را دارد و هر گونه المانی را می توان در آن قرار داد.

با ووکامرس، فروشگاه خود را آنلاین کنید!

ووکامرس محبوب ترین افزونه ساخت فروشگاه اینترنتی در سطح وب است. ووکامرس گزینه های مختلفی را برای فروش اینترنتی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین پوسته انفولد سازگاری کامل با این افزونه دارد.

از لایر اسلایدر برای ساخت اسلایدرها و انیمیشن های دلخواه خود استفاده کنید!

افزونه لایر اسلایدر پیشرفته ترین افزونه ایجاد اسلاید است که در کنار ارایه ویژگی های قدرتمند، کاملا سبک بوده و منابع کمی را از سیستم مصرف می کند. این افزونه امکان طراحی اسلایدها با انیمیشن های 2 بعدی و سه بعدی را فراهم می کند. رسپانیسو بودن این افزونه و هماهنگی کامل آن با مرورگرهای اینترنت یکی از مهم ترین ویژگی های افزونه لایر اسلایدر است.

سازگار با Mailchimp

میل چیمپ یک افزونه نیست اما محبوب ترین سرویس خبرنامه است. انفولد به شما این امکان را می دهد تا فرم های عضویت در خبرنامه را به سادگی بسازید. فقط کافیست ای پی آی Mailchimp را وارد و از آن استفاده کنید.

رویدادهای خود را با افزونه فوق العاده Events Calendar مدیریت و سازماندهی کنید!

افزونه Events Calendar به شما این امکان را می دهد تا رویدادهای مختلف را در سایت خود ایجاد و مدیریت کنید. همچنین این افزونه دارای نسخه حرفه ای و ده ها افزودنی است.

با انفولد و افزونه WPML وب سایت چند زبانه خود را بسازید

یکی از قدرتمندترین و کامل ترین افزونه های چند زبانه کردن سایت وردپرس افزونه قدرتمند WPML Multilingual CMS است که به راحتی امکان ایجاد سایت چند زبانه را به وردپرس اضافه می کند. با استفاده از این افزونه سایت چند زبانه خود را به راحتی راه اندازی کنید. کلیه قالب های روز دنیا با این پلاگین برای چند زبانه شدن سازگار میشوند و این نیز یکی از از نشانه های حرفه ای بودن افزونه WPML اورجینال برای وردپرس به شمار می رود.

تیم پشتیبانی فوق العاده

ما بهترین پشتیبانی و خدماتی را که تصور می کنید، ارائه می دهیم. اگر پرسش یا مشکلی دارید، می توانید از طریق بخش دیدگاه ها یا تیکت با ما در ارتباط باشید. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا شما به مشکل نخورید 🙂

Solverwp- WordPress Theme and Plugin